Hyperfox na #TweetupPL

By 7. September 2015Allgemein
11990441_10203405414295231_4712469215911697141_n

Tweetup to nic innego jak spotkanie użytkowników Twittera organizowane po to, by porozmawiać, wymienić się poglądami i branżowymi ciekawostkami. To stosunkowo młoda impreza, bo po raz pierwszy odbyła się w 2012 roku w Poznaniu. W tym roku ogólnopolska edycja miała miejsce na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Uczestnicząc w konferencji zdobyliśmy nową i na pewno inspirującą wiedzę. Twitter w Polsce jest coraz bardziej popularny, a obecność na nim dla firm wydaje się wręcz obowiązkowa. W 140 znakach czasami ciężko coś przekazać odbiorcom, ale warto próbować. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba Polaków odwiedzających Twittera wzrosła dwukrotnie, co tylko dowodzi temu, że coraz więcej osób korzysta z tej platformy mikroblogowej. Obok Facebooka i Instagrama jest trzecim najbardziej popularnym portalem społecznościowym.

Program przedstawiał się następująco:

Aleksandra Mokwa (Miasto Gdańsk) – Facebook krul. Tyle, że nie.
Mikołaj Winkiel (Brand24) – Jak zmierzyć potencjał małych społeczności?
Paweł Opydo (Zombie Samurai) – Fryzjer w Nowym Jorku, wschód słońca w Hongkongu. Jak Periscope może zmienić social media?
Artur Jabłoński (Exea Smart Space) – Klapki na oczach.
Dagmara Pakulska – Real-Time-Tweeting, czyli jak umiejętnie czerpać z otaczającej rzeczywistości.
Arek Radwan i Norbert Boroń – #AnyTwitterCulture – różnice kulturowe a komunikacja na Twitterze.
Zuzanna Śleszyńska – Insta-commerce czyli jak zarabiać na Instagramie.
Jacek Kotarbiński – Snapchat, Periscope, Vine-opowieści z mchu i paproci czy nowy trend?

Panel dyskusyjny prowadził Maciej Blatkiewicz (blog Wygrywam z Anoreksją)

Udział w Tweetup był dla nas nowym, ale inspirującym wydarzeniem. Pewnie jeszcze tam wrócimy!

 

IMG_1810